Profesjonalna podkrzesywarka do zastosowań w sadownictwie i prac przy pielęgnacji drzew. Lekka, kompaktowa przekładnia z praktyczną nakrętką pokrywy koła napędowego z zabezpieczeniem przed zgubieniem, zoptymalizowana wydajność cięcia dzięki zastosowaniu piły łańcuchowej 1/4"-PM3, silnik 4-MIX® z systemem łatwego uruchamiania. Duża ergonomia i sztywność dzięki zastosowaniu lekkiego wysięgnika teleskopowego o przekroju prostokątnym, długość całkowita 270 – 390 cm.
Dane techniczne | Wartość |
---|---|
Pojemność skokowa cm³ | 31,4 |
Moc kW/KM | 1,05/1,4 |
Długość prowadnicy cm | 30 |
Podziałka piły łańcuchowej | 1/4 " P |
Ciężar kg | 7,22 |
Wartość drgań - prawa strona m/s² 1) | 4,3 |
Wartość drgań - strona lewa m/s² 1) | 3,6 |
Poziom ciśnienia akustycznego dB(A) 2) | 89 |
Długość całkowita cm 3) | 270-390 |
Poziom mocy akustycznej dB(A) 2) | 106 |
1) Niepewność pomiarowa wg Dyrektywy 2006/42/WE = 2 m/s²
2) Niepewność pomiarowa wg Dyrektywy 2006/42/WE = 2,5 dB(A)
3) Z zestawem tnącym
Silnik 4-MIX: Nagrodzona innowacja STIHL. Pierwszy silnik 4-suwowy STIHL smarowany mieszanką paliwowo-olejową. Łączy zalety silników 2- i 4-suwowych. Emisja spalin zredukowana do 80% w stosunku do porównywalnego silnika 2-suwowego. Przyjemne brzmienie. Optymalny moment obrotowy.
Boczny napinacz łańcucha umożliwiający wygodne napinanie łańcucha.
System dekompresyjny wydłuża czas otwarcia zaworów w fazie rozruchu silnika. Powoduje to automatycznie znaczną redukcję nakładu sił potrzebnych do pociągnięcia linki rozrusznika.
Specjalne zamknięcie umożliwiające szybkie, nieskomplikowane otwarcie i zamknięcie korka bez potrzeby użycia narzędzi.
Praktyczny wysięgnik teleskopowy, który można wydłużyć w zakresie 2,70 m do 3,90 m, umożliwia bezproblemowe przycinanie gałęzi z poziomu ziemi do wysokości 5 m.
Mocne wibracje przenoszone przez uchwyty urządzeń mechanicznych mogą prowadzić do choroby wibracyjnej.Z tego powodu STIHL stworzył system antywibracyjny. W urządzeniach mechanicznych wyposażonych w system AV strefy uchwytów znacznie redukują liczbę drgań wytwarzanych przez silnik spalinowy i pracujące narzędzie.
Wszystkie elementy obsługi silnika zostały zintegrowane w uchwycie wielofunkcyjnym. Zapewnia to wyjątkowo łatwą i bezpieczną obsługę urządzenia - dłoń przez cały czas spoczywa na uchwycie. (zdj. zbliżone do rzeczywistego)
Dodatkowa pompa paliwowa została zintegrowana w gaźniku i umożliwia doprowadzenie paliwa do gaźnika jeszcze przed uruchomieniem urządzenia poprzez naciśnięcie przycisku. Dzięki temu zredukowano liczbę pociągnięć linki rozrusznika potrzebną do uruchomienia urządzenia po dłuższym przestoju.