STIHL BT 131; jednoosobowy świder glebowy (bez wiertła)

Jednoosobowy świder z hamulcem wiertła QuickStop. Silnik 4-MIX® z dużym zbiornikiem paliwa, ramą amortyzującą, uchwytem obsługowym z przyciskiem Stop, systemem filtrów powietrza o długiej żywotności, dużą poduszką amortyzującą. Do nawiercania otworów o średnicy do 300mm. Wiertło nie jest na wyposażeniu świdra, należy dokupić osobno.

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 4313 011 2120
  • Producent: STIHL
  • Dostępność: Jest (dostępność faktyczna) Jest (dostępność faktyczna)
  • Cena netto: 4 064,23 zł / szt. 4 999,00 zł / szt.
  • szt.
  • Oblicz
Dane techniczne Wartość
Moc kW/KM 1,4/1,9
Pojemność skokowa cm³ 36,3
Ciężar kg 1) 10
Wartość drgań strona lewa/strona prawa m/s² 2) 1,7/2
Obroty wrzeciona min-1 200
Poziom mocy akustycznej dB(A) 3) 100
Poziom ciśnienia akustycznego dB(A) 3) 92

 

1) Bez paliwa, wiertła
2) Niepewność pomiarowa wg Dyrektywy 2006/42/WE = 2 m/s²
3) Niepewność pomiarowa wg Dyrektywy 2006/42/WE = 2,5 dB(A)

 

Wyposażenie standardowe

 
Silnik STIHL 4-MIX

 

Silnik STIHL 4-MIX

Silnik STIHL 4-MIX łączy w sobie zalety silników 2- i 4- suwowych. Niewielkie zużycie paliwa, mniej szkodliwych spalin, nie ma potrzeby wymiany oleju. Więcej mocy i wyższy moment obrotowy.

 

System filtrów o przedłużonej żywotności

 

System filtrów o przedłużonej żywotności

Wraz ze zintegrowanym w gaźniku kompensatorem zapewnia większą skuteczność filtrowania i znacząco wydłuża żywotność filtra.

 

Duża poduszka amortyzująca

 

Duża poduszka amortyzująca

Duża poduszka amortyzująca przylega podczas wiercenia do górnej części ciała lub nogi operatora, umożliwiając spokojne i precyzyjne prowadzenie świdra.

 

Hamulec wiertła QuickStop

 

Hamulec wiertła QuickStop

W przypadku zablokowania wiertła hamulec wiertła QuickStop jest uruchamiany przez mechanizm znajdujący się na wysokości uda operatora i powoduje natychmiastowe zatrzymanie wiertła. Spełnia również funkcję blokady ruchu wstecznego. Zablokowane wiertło można po prostu wyjąć z otworu obracając je w kierunku przeciwnym do kierunku ruchu wskazówek zegara.

 

Uchwyt multifunkcyjny

 

Uchwyt multifunkcyjny

Wszystkie elementy sterowania pracą silnika są zintegrowane z lewym uchwytem i umożliwiają obsługę urządzenia poprzez docisk palca. Dłoń jest wtedy cały czas w pozycji roboczej.

 

Uchwyt antywibracyjny

 

Uchwyt antywibracyjny

Uchwyt antywibracyjny znacząco tłumi drgania i umożliwia łatwą i lekką pracę. (zdj. zbliżone do rzeczywistego)